יום שני, 12 בינואר 2009

סשן 2



הרפתקה זאת התחילה בשעה מאוחרת של היום, כל אנשי החבורה מתכוננים למפגש המתוכנן והחקירה במסעדה המדוברת בה אמורים להיפגש ''הפרסיים'' אך כל אדם נמצא גם הוא בשגרת יומו.

אווה רואה חתול רחוב בחלון המטבח במקום עבודתה אשר מתחיל לדבר איתה ולהסביר לה שבסתת איתרה את התוקף שלה מהלילה הקודם ושהיא מוכנה לכוון אותה אליו. אווה, פוסעת אחרי החתול למחוץ למוסד ולתוך אוטובוס חולף לכיוון המיועד.

פוולן מקבל במהלך היום חדשות על בלגן הקורה בפארק שליד מתחם הכנסייה בה הוא מתגורר ועל כך שאנשים רבים נעים בתוכו ושאירע בו אף רצח על ידי גורם לא ברור.

דלייט נע לו באוטובוס לאחר שיחה עם רוז אותה הציל בלילה הקודם אך מותקף על ידי איש יאקוזה המופיע בחלל האוויר, מניח עליו רימון ומתפוגג באותה מהירות בחזרה מהמקום ממנו הגיע – גורם לכוח של דלייט לפעול ולהפוך אותו ללא פיזי כך שישקע דרך האוטובוס לרצפת הרחוב.




וייג שומע מביתו (המאומצת) שאחיה לא חזר מבית חברו כפי שהיה אמור ושלא ניתן להשיג את שניהם אך וייג לא מוצא אותו בבית חברו אלא בקניון לא רחוק משם.

גם אווה מגיעה לאותו קניון (בעקבות החתול) בחיפושיה אחר האדם שתקף אותה בליל אתמול וכך גם וייג כמו גם היא מגלים שהקניון עמוס באדם, כולם מקיפים דמות נשית הלבושה בוורוד כשבכל מקום יש צלילים משונים וצורתה ממכרת ממש, מפיצה נועם וחום ברואים אותה.

גם העורב של פולן יושב על ידה של הדמות, לא מסוגל לזוז כלל ויותר מכך, פולן מרגיש כיצד גופו (שבצורת פסל) נסדק בכאבים רבים מפנים. שני הגיבורים שבקניון מרגישים כיצד הגוף שלהם מתחיל לדמם, להישבר, להיחלש ולהתפורר מהקרבה לדמות אך הפרוק איננו מעורר כאב כמו גם בהלה אלא סוג של כמיהה מוזרה אך הכמיהה איננה חזקה דיה בשביל להשכיח לאנשי החבורה את הסיבה בשבילה הגיעו למקום.

וייג מוצא את בנו וחוטף אותו מאחיזתה של הדמות המהפנטת בעוד אווה מעלפת את הרוצח שתקף אותה בליל אמש ובדיוק בורחת כאשר סדקים מתחילים להופיע ברצפה והתקרה מתחילה להתפורר. הכשף נעלם באחת והיסטריה מתחילה ללכוד את כל האנשים הבורחים לכל עבר .



אווה אוספת את התוקף שלה בחזרה לבית המשוגעים והולכת לאסוף כמה דברים בביתה, פולן מחזיר לעצמו את ידידו העורב ווייג מלווה את בנו הפצוע לבית החולים להסתכלות ושם פוגש את דלייט (שאף הוא הגיע מהפיגע באוטובוס) ומשתף עימו חוויות.



החבורה כולה נפגשת לבסוף בפאתי הפארק בו התכוונו לדבר ממקודם, יש פעילות משטרתית באזור הפארק והכניסה אליו אסורה כאשר זאבים נצפים בין העצים הגדולים כמו גם אינדיאנים בלבוש עור מסורתי.

חבורה של ''הטהורים'' הנכנסת בסערה לשטח הפארק (ומתחילה להיטבח), מאלצת את החבורה לחקור את הקורה במקום בעצמם. הם מגלים שבפארק יש קבוצה של ''אנשי זאב'' אשר מגנים עליו משום היותו מקום קדוש. אותם אנשי זאב אומרים שהרוח הגדולה פצועה ושהם המרפאים שלה, שהם נעו לעולם הרוחות למקום זה (שהינו לפי מה שהם אומרים – חלום בהקיץ בעולם הרוחות) ומחפשים דרך להחזיר את כוחה של הרוח הגדולה. אנשי הזאב מצטיירים כמגוננים עזים על השטח הקדוש אשר הרגו אנשים אשר ניסו להרוס את הקדושה של המקום ולהכאיב לרוח הגדולה.



לבסוף, בני הקבוצה יוצאים לכוון אותה מסעדה אך בדרך מוצאים עצמם במעקב אחר רובוט מרחף אשר מזכיר לדלייט נשכחות (פראן, ''המהנדס'') - דלייט יורה ברובוט ולוקח אותו לבחינה מאוחרת יותר.



המסבאה אליה החבורה מגיעה היא מקום אפל וריק יחסית אשר בו מתרחשת באותו זמן עסקה בין המכשפים הפרסיים וקריי אשר ניסה לקבל משהוא בתמורה לאישה הנראית בדיוק כמו ביתה בת ה20 של אווה (אשר הייתה תחת שליטה מוחית או סם כול שהוא ולא הגיבה לסביבה).

גם במקרה זה קרב מתפתח כאשר וייג פשוט חוטף את הגוף של האישה ה ''מסוממת'' ורץ לכוון הכניסה, דמויות רפאים מתגשמות לפתע מסביב לכל אנשי החבורה ותוקפות אותם מכל עבר בעוד סכינים מעופפות הנעות מעצמן חותכות את הבשר שלהן.

דלייט שעמד עד רגע זה בצד המרוחק של המקום כך שלא ימשוך תשומת לב פותח ביריות,

פוולן מכה בגופו את הרפאים ומחזיר למכשפים מידה כנגד מידה בריסוק זכוכיות על מכשף אחד באותו זמן שאווה מביאה כאב לגופה של קוסמת אחרת.

לאחר שהחבורה מכים שניים מאנשי המכשפים ומצליחים לברוח מידי הרפאים הם מגיעים לאוויר הפתוח וצופים כיצד המכשפים עוזבים בקרני אור חיוורות את המסבאה ומשאירים מאחור את קריי אשר נראה חסר ישע בצורה מזעזת .

לאחר ''עידוד'' קל, קריי מוסר שהמכשפים מחפשים דברים כמו אילו (הבת של אווה) ו ''שהם כלל לא אנשים'' ו ''שזה סימן שהעולם מתפרק'' .



ושוב החבורה מתפזרת, אחד אחד, הם חוזרים למקום ממנו באו,

אווה הולכת לבייתה יחד עם הבת האבודה (והמאוד צעירה) שלה, וייג נוסע לבית החולים – הפעם גם בשבילו עצמו, פוולן חוזר לכנסייה שלו ודלייט נותן את קריי לידי המשטרה.

2 תגובות:

  1. (The Unknown's Mental Notes:)
    הערות לעצמי:
    1. לבדוק מה קורה עם רוז. יכול להיות שהיא סתם סכיזופרנית, אבל לפי דבריה היא התחילה לקבל חזיונות של העתיד שבאמת מתגשמים. זה בכלל אפשרי? אני זוכר שכשהייתי בעיר הקודמת, הייתי מדבר הרבה עם פראן על תיאוריות של זמן ומרחב, כשניסינו להסביר את ה-unknown. קצת מתגעגע לזה האמת.
    2.אגב פראן, אני צריך לבדוק את ה-drone שעקב אחרינו בדרך למסעדה של הפרסים. זה ממש מוזר שהצלחתי לתפוס אותו... בכל מקרה צריך לראות מי יכול לנתח את הציוד ולאתר את המקור. יש גם את הרובים שהשתמשו בהם "הטהורים". אולי כדאי לדבר איתם.
    3. מה בסטט יודעת על האנשים "המיוחדים"? האם הבת של אווה יאנג היא אחת מהם? למה סיימון קריי ניסה למכור אותה לפרסים? וממתי הפרסים עפים בקווים של אור?
    4. עוד מישהי שנראית די אבודה לגבי הכוחות שלה, לפחות בסיטואציות קרב, זאת אווה. נראה שכל פעם היא נחלצת בעור שיניה. אני צריך לזכור להציע לה להראות לה כמה תרגילים בקרב מגע ואולי לפתח קצת טקטיקה, אחרת האיום האמיתי הבא שנפגוש יעשה ממנה קציצה.
    5. מי זאת האישה שכמעט פירקה את הקניון?
    6. לא לנסוע יותר בתחבורה ציבורית. זה מסוכן מדי. עדיף ללכת ברגל, על גגות, או לנסות לבנות שיא בתוכי שיקח אותי לאן שאני צריך.

    השבמחק
  2. מר דקלן היקר,
    הבחורה הצעירה אינה הבת שלי. היא הבת של חברה טובה שלי שנעלמה בריוט.
    אני אשמח ללמוד ממך תרגילי קרב מגע וטקטיקה, אבל אני לא מודאגת במיוחד מעתידי כקציצה. היה סמוך ובטוח ששרדתי לא מעט אויבים ואיומים בחיי הלא קצרים.
    סליחה שחדרתי לפרטיות שלך, כשאתה כותב הערות לעצמך, אולי מוטב לשמור אותן לעיניך בלבד.
    שלך בידידות,
    אווה יאנג

    השבמחק